جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۰
کد خبر: ۶۹۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

برگزاری جشنواره خانوادگی عسل در فرهنگسرای اشراق

همزمان با روز ملی خانواده و با هدف ایجاد شادی و نشاط دربین خانواده ها، نخستین جشنواره خانوادگی عسل با شعار «زندگی شیرین می شود» از تاریخ 4 تا 10 آبان ماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این جشنواره شامل معرفی و عرضه عسل استان های مختلف کشور، صنایع دستی، بخش ویژه کودکان، موزه زنبور عسل و کارگاه های زنبور درمانی است. همچنین بخشی با عنوان شیرین تر از عسل در این جشنواره برپا خواهد شد که انواع شیرینی ها و سوغات استان های مختلف را ارائه می کند.

برگزاری مراسم شب نشینی خانوادگی با موضوع خانواده همراه با برنامه های فرهنگی و هنری، سخنرانی کارشناسان خانواده، معرفی خانواده های موفق، اجرای موسیقی سنتی از سوی گروه رستاک و شب شعر طنز از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره در فرهنگسرای اشراق است. در بخش کودک نیز این جشنواره نمایش شاد و موزیکال زنبورک، کنسرت حشرات، ایستگاه گریم و نقاشی، بازی و سرگرمی تدارک دیده شده است.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره ضمن رونمایی از کیک عسل و برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور زنبور عسل، مراسم عقد یک زوج جوان در محل جشنواره برگزار می شود. این مراسم ساعت 16 روز شنبه چهار آبان ماه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 21 در فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره برپا خواهد بود.  
 
نظر شما